~ be my wonderwall ~

October 29, 2012

langkah bendul?

disebabkan lama menanam anggur di rumah, so banyak la bekwoh yang boleh hadir..tapi takde la banyak sangat..

28 oct- dayah ex smkam
4 nov hadi fpg
11 nov - tok ayah fpg n pija smkj
18 nov - izzat smkam
24 syazwan smkam

every weekend ni kene g makan lauk kenduri..hahaha..dulu zaman study xsempat pun nak g kenduri sape2 kecuali tyme raya dan kat sekitar KL..macam balas dendam pulak

sebelum sekolah cuti raya haji, mizah dan hasan ajak la gi sekolah..ok teman so pegi wpun malas..
org habis belajar apalagi soalan nak tanya selain bile nak kawen-soalan yang xde jawaban pasti hahaha-apa2 pn doakan..saya hanya mampu tersenyum lebar..

adik aku yang 1st dah sedia untul langkah bendul..lambat sangat kot tggu akak die ni kawen..anyway-adik yg ni lelaki-

sila2 kan lah..akak xkesah ye adik2..

p/s-- camad- adik aku xnak tggu aku macam adik ko tggu kaklong dulu hahahaha
    -- hadi - selamat la..jgn buat isteri ko jealos okey =D

2 comments:

Hadi Hanifah said...

Aku ok jee.. hehe

husna-idris said...

hadi ko mmg gatal haha..selamat pikul new responsiblities..doakan aku jgk huhu