~ be my wonderwall ~

September 6, 2012

jual mahal

entah kenapa post kali ini rasa diri mcm nk marah sgt2..sabar sabar...
ia timbul akibat perkatan jual mahal..jual mahal tu ape? macam barang yang dijual mahal kat kedai ke...
boleh korg  bgtahu aku jual mahal tu ape? aku tak paham bahasa2 ayat pelik2 ni...

entry ini terjadi akibat cerita dek member yang dikatakan jual mahal oleh seseorg...aku pun xpaham...seseorg tu cakap member aku jual mahal tapi die xpernah pun meluahkan feeling die kat member aku...ko xpernah try cakap pastu bgtu org jual mahal..xpaham den...

kalu ko tu laki...lain kali kalau suka cakap je la kat org tu ko suka kat die..kalu dah melepas, nangis kang, frust pulak...kalu malu pakai la org the-so-called org tengah or org ke3 dll...xpun zaman teknologi canggih2 gajet mahal2 ni...yang paling elok jumpa la parents...

if you even not try, you even know rite...kalu die tolak baru la ko boleh ckp die jual mahal..xbaik tau, ni x, xtry ckp pastu describe org camtu..

'what the attitude'

tak cuba tak tahu okay!

-i'mgettingmadwhenshetoldmethestory-


p/s-zaman2 macam ni pun ada lagi pikir mcm ni..semoga yang terbaik utk member aku

No comments: